måndag 8 februari 2010

Gott kaffe bara genom en knapptryckning.


J kom hem med ett stort paket idag. I detta befann sig hans älskade (!) kaffemaskin. Han dricker galet mycket kaffe så detta är verkligen perfekt för honom! Måste ge cred till All Sale Of Brand för hur snabb leverans det var! Sen var den hur enkel som helst att få igång! Fyllde bara på allt (vatten och kaffebönor) och körde igenom den en gång sen var det bara att trycka på knappen och kaffet kom på beställning. Lyx!

Jag har i alla fall varit iväg och tränat nu - första passet för veckan blev som sagt Core. Första gången på det nya passet som var sjukt jobbigt. Att man kan komma så långt på ren vilja? Jag pressade mig i vilket fall och känner mig sjukt nöjd nu när jag sitter här i soffan och slappar. Var ju jättehungrig när jag kom hem (var ju det redan innan...) så innan jag åkte tog jag fram en bit paj från frysen (projekt "tömma frysen" fortsätter) men den var inge vidare - så jag åt halva + tomat och gurka till. Känner mig ok mätt nu i alla fall.

J har gömt sig inne i sitt "hemliga" projekt - klädkammaren - och målar för fullt. Blir nog fint när det är klart - förhoppningsvis imorgon! Är trött på att ha kläderna på köksgolvet.... ;)
Jag ska fixa lite med paket som ska skickas till höger och vänster! Får allt skicka iväg dessa imorgon!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar