onsdag 10 februari 2010

Dagens mat och träning.

Frukost: En frökuse med kalkon, a-fil med osötad müsli och en kopp rött blåbärsTÉ.
Mellanmål: En banan
Lunch: Köttfärssås och spagetti + tomat och gurka.
Mellanmål: En apelsin
Middag: En omelett på två ägg med skinka och tomat + en frökuse med kalkonbröst + mjölk.

Träning: Pass 1 (jag ändrar om lite i planeringen...) Det var riktigt tungt idag. Jag kämpade mig verkligen igenom de 30 minuterna på crosstrainern. Sen när jag rodde så fick jag ont i axlar och rygg - fel teknik kanske? I vilket fall som helst så var det skönt att komma iväg och komma igång!

1 kommentar:

  1. Hej Alex! Ja, jag fick ditt meddelande :) tack. Har inte hunnit svara på någons grattis sms än, har tentan om 40 min... hua...
    Dagen ser bra ut! Lite större eftermidags-mellanmål kanske eftersom du skulle träna på kvällen, men annars bra som sagt. Rodden kan absolut bero på fel teknik alternativ att du inte jobbat med just de musklerna innan... vi går igenom det på lördag. För rodd är en kanonbra övning! Jag är så gott som frisk så det blir inga problem att ses på lördag. har inte spytt på 24 timmar och då räknas man som frisk... snart helg, bra jobbat!

    SvaraRadera