tisdag 18 augusti 2009

Optikern, nya glasögon, golfbanan och svarthårig ?



Nya glasögon, ny hårfärg (som ni kan urskilja på bilden) och en sväng till golfbanan.
Det är min dag det.
Skulle ha tränat, men ett virus i halsen satte stopp.. :( Så tråkigt!
Istället fick jag för mig att färga håret... :/ skulle nog låtit bli... fast äh - det försvinner snart!
Glasögonen däremot är jag väldigt nöjd med. Ska gå och beställa imorgon! :)


Det blev i alla fall en lite snabb update... :)
Nu ska jag kolla på dom riktigt desperata hemmafruarna från NY!

2 kommentarer:

  1. åh ambitiöst! så länge det är goda och rätt enkla recept så är det ju rätt kul =)

    jag har inte riktigt satt nån gräns jag vill nå, mer en efter semestern grej ;) men runt fem kilo vill jag ha bort iaf...jag vill kunna ha skinnyjeans i höst ;)

    SvaraRadera
  2. Jasså ni golfar oxå!!! Då kan vi juh ta en runda nån gång :)

    SvaraRadera