måndag 17 augusti 2009

Härlig måndag!


Bild lånad från reseguiden.se

Ska ju inte ljuga och säga att jag var pigg när klockan ringde 05.45 - men så speciellt trött var jag inte heller. Faktiskt. Pendlingen sitter ju i ryggmärgen vid det här laget så det var ju bara att få en realitycheck :). Läsa Metro, blunda lite och sen var man framme i Göteborg.
Jag hade ju
högar med papper på bordet så det första blev ju att rensa ut vad som var viktigt, vad som kunde slängas, vad jag kan ta tag i senare osv. Det tog hela dagen kan tilläggas.
Sen hade nästan halva dagen gått. Lunchen kom, jag skakade till min shake (bantning YES) och surfade samt bokade tid till optikern - ska dit imorgon! Weey!
Klockan fyra hade jag ett möte i S-sund så det var till att åka hem vid två. Sov hela vägen hem (så pigg var jag...) sen var det träning som gällde: 30 minuter på löpbandet, ingen jogging dock utan powerwalkade istället, sen S-Core! Älskar det passet - imorgon kommer träningsvärken, var så säker!

Nu har J satt på en film här, ska lägga mig i sängen - eller ja, under täcket och sen sooova!

Nu hoppas vi på en häärlig vecka!

/Alexandra

1 kommentar:

  1. haha jag vet precis vad du menar, jag har hållit på två dagar och har redan tröttnat.. ;) men om det var enkelt skulle väl alla göra det antar jag...det är bara att gilla läget

    starkt av dig att hålla ut i 1½ vecka..då är ju slutet nära! har du gått ner mkt?

    SvaraRadera