onsdag 19 augusti 2009

Mysmiddag och ett himla tjöt om glasögon.

Nyss hemkommen - grillning med tjejerna, Mickan drar tillbaka till Cypern imorgon (igen) för att fortsätta sin proffsfotbollskarriär.. :) Härligt att spendera hela den tråkiga vintern med svensk sommar typ.. :)
Middagar är bannemej det mysigaste som finns - måste nog fixa tjejmiddag snart. Bara en god middag, lite (läs: mycket) vin och massa tjöt. Inget gå ut eller så utan bara chill. Det måste fixas! Snart.

Men på tal om glasögon så kom jag dit idag och skulle beställa (dom brunmelerade) men istället för att beställa så frågar jag om modellen finns i svart. Jag som inte kan bestämma mig om trosorna på morgonen sätter mig i en lite jobbigt sits med ett val... till. Men äh - hon skulle ta hem dom svarta så jag får ta beslutet då. Som att det skulle bli enklare? Magkänslan får jag lita på. Enklare än så blir det inte? Eller? Haha ni ser ju.. komme sluta att jag går därifrån utan... ;)

Håret är svart (ok, det är brunt - men det känns väldigt mörkt - blir ju fortfarande chockad när jag kollar i spegeln). Och ojämnt är det också. Jag har ljusa "fläckar" lite över hela håret. Haha. Första och sista gången jag gör det själv... Det är VÄRT att betala för det... ;)

Nu har min kära (och helt fortbollsOintresserade) pojkvän fått för sig att vi ska kolla på Barcelona - Manchester City, kan det vara Ibrahimovic som lockar kanske? Jag tror det är för att han har spelat på matchen... Ger det tio minuter sen har vi bytt kanal här.

Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar