onsdag 6 maj 2009

Idag är ingen vanlig dag... :)

22 år har man levt idag. Det var ju inte längesen man fyllde 18 ?

Dagen började med att jag knappt kom upp ur sängen och min kära sambo hade "glömt" göra frukost på sängen... Minuspoäng... ;)
Det regnade ute och det var dags att åka till jobbet. Kom till jobbet och möttes av gratulationer :) Fick även presenter av mina underbara arbetskompisar - Jossan, Nina, Sofia och Gustav- TACK! En stor härlig tékopp och lösté, dom vet verkligen vad som kommer till användning hemma hos mig... :)
Telefonen gick varm, sms och samtal kontinuerligt hela dagen.. :) Dagen gick också smidigt med engelska och TBE vaccin.
Mormor ringde och grattade och bjöd oss på middag- mycket gott och välkommet då jag inte alls hade någon lust att laga mat. Kom precis därifrån nu.
Fick ju också en mycket fin present av J - en klockan från Guess :) Ska visa när jag har kortat bandet och den sitter på handleden. Mycket fin! Han är bra på att köpa presenter den där J.. :)

Så dagen har, trots missad frukost på sängen, varit alldeles jättebra!
Tack för alla gratulationer!
Nu är det dags att krypa ner - ska sitta i möte hela dagen imorgon.

/Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar