torsdag 7 maj 2009

Klockan och nya jeans.

Klockan har ett förminskat band och sitter nu säkert på min arm. Jag är kär i den en smula tror jag. Hur fin som helst!
Bildbevis...

Kunde ju inte hålla mig till att bara besöka en affär så in en sväng på Cubus (hälsa på Sara också!) fick det bli också i hopp om att kunna använda min 20% kupong på en fin tunika - ut kom jag med ett par "boyfriendjeans" - snyggt! Har letat efter det ett tag - men det värsta med sådana jeans är ju att man ser ut som att man har en ladugårdsrumpa - inte så smickrande, men denna gången bjuder jag på det och nej, det var faktiskt inte så farligt, som det kanske ser ut?
Nu ska jag steka fiskpinnar (!) blev sjukt sugen i affären.
Och sen är det hockey som visas på våran TV så det är bara till att gilla läget - och ja, det gör jag! :)
/Alexandra

1 kommentar:

  1. Snygg klocka!! Jag undrar bara vad boyfriendjeans är för något??? /Mamma

    SvaraRadera