onsdag 4 mars 2009

Lunchtider!

Har precis fått i mig lite mat - kycklinglasagne gjord på fullkornspasta + sallad - gott och relativt nyttigt.
Det är ju underbart med långa luncher så man kan koppla av för en stund! :)
Visserligen gick jag direkt ner för att pilla härinne, men det är inte jobb i alla fall!

Avbokade mitt seminarium också, känns väldigt skönt att bara ta det lugnt ikväll! Speciellt när jag får skjuts hem idag också och är hemma runt 5... Behöver jag säga att jag redan längtar hem? Det behövs sånna här dagar emellanåt! Att låg det kläder över hela lägenheten imorse (tvättade i helgen) förtränger jag ett tag till! Räcker att se det när jag kommer hem! ;)

Nu ska jag försöka få ordning på besökräknaren.... Jag blir galen - ett litet minus..

/Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar