onsdag 4 mars 2009

Lite nytt i garderoben!

Fick skjuts hem idag också. Underbart!
På vägen hem skulle han in snabbt och köpa kläder till sin pappa - så vi svängde in på Ademarks. Det var ju dagens "misstag" - jag gick loss på reakläderna :)
Hittade 2 klänningar och en kofta för 300 kr - absolut överkomligt!
Nu har jag hunnit vara hemma en timma - plockat undan alla kläder som låg överallt och slängt på mig myskläder. Det känns lite konstigt att inte gå och träna idag - men imorgon är det ju dags för pilatesen igen, jag har verkligen längtat efter det så det ska bli riktigt roligt! Där tryter inte motivationen kan jag lova!
Dock har träningsvärken från de senaste två dagarna kommit nu... Så jag har gått runt på jobbet i strumplästen (skorna skaver) och försökt stretcha emellanåt.. Vet inte om det lyckades, men lite bättre känns det nog.

Min älskade vän Louice har också skaffat blogg nu, äntligen! :) På lördag ska vi ha "dejt" och fixa och trixa med den så efter det ska jag allt guida er dit!

Ska försöka få ordning på min också - jag förstår mig fortfarande inte på vart man lägger in besöksräknare. Men det ger sig!

Ha nu en härlig kväll!

/Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar