onsdag 4 mars 2009

Försenad & Muffins

Sovmorgon fick jag och klockan 7.05 stressade jag ner för trappan i hopp om att en ljusblå opel skulle så parkerad och vänta på mig. Icke sa nicke. Min snälla kollega sov så sött hemma - såhär sitter jag och väntar. Kollar det nya avsnittet av The City och uppdaterar här istället! :)
På tal om något helt annat - mitt i min försöka-bli-av-med-sockersuget period hittar jag TVÅ knökade påsar med muffins i frysen när jag ska ta ut mitt frukostbröd. Min otroligt snälla pojkvän hade bakat igår när jag var iväg - hur elakt som helst! Min första impuls var att slänga dom. Men tänkte efter en gång till och imorgon är det han som tar med dom till jobbet och bjuder... ;) Han enda ursäkt till varför - "det är ju jättebra att ha när vi får gäster" - haha sure. Det vara bara hans sockersug som satte in igår och gäster hans ursäkt.
Idag är min vilodag - skulle egentligen gått på ett seminarium ikväll, men jag känner att jag har massa annat att göra så jag skippar det.

Nu ska jag kolla klart The City och hoppas att han kommer och hämtar mig snart!

/Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar