tisdag 3 mars 2009

Dålig träning och DHW.

Idag var verkligen inte en bra träningsdag.
Passet var på tok för flummigt - för många rörelser för en timma, instruktören var lika stel som en lyktstolpe och näe det var inge bra alls!
Ingen som helst motivation - men genom passet tog jag mig!
Nästa vecka lägger jag upp min träningsplanering HELT annorlunda. Tisdagar blir min nya vilodag och jag tränar på onsdagar istället då det är två pass som jag vet är bra!.

Jag slutade min dag med 3 st varma mackor (gjorda på vitt bröd...) med ost och skinka. Inte så bra med tanke på att jag försöker hålla mig lite till GI - Men goda var dom!
Och vi hade det väldigt mysigt - alla tjejerna!
Lilla sjuklingen (som låg på sjukhus inatt) kom också förbi - skönt att se att hon snart är på fötterna igen! Hoppas vi!!
DHW gjorde en rivstart och det är knappt så att jag kan vänta till nästa vecka eller om man ska tjuva lite.... Nästa vecka är det jag som står på tur att ha tjejerna här! :) Ska komma på något bra och nyttigt att bjuda på! GI vänligt också kanske?
Hotade med omelett men det blir antingen pannkakor (på dinkelmjöl) eller fruktsallad. Eller varför inte båda? Well, det löser sig!

Nu har min sovklocka (ja jag är som skalman) ringt för längesen så det är bäst att lägga sig för att orka med morgondagen! Får dock en halvtimme sovmorgon då min snälla kollega hämtar upp mig.. LYX! Men sömn behöver jag i alla fall!

God Natt.

/Alexandra

1 kommentar:

  1. inte helt fel, nej. haha.. hoppas vi kommer iväg till london. kreta är redan bokat och klart - en liten julklapp fårn min mor! :D

    SvaraRadera