tisdag 3 mars 2009

Ensamtid.

Nu har jag tryckt hit och dit, bytt färger fram och tillbaka men jag är ännu inte klar, tror jag.
Dock gillar jag färgerna - känns väldigt "vårigt".
Men jag vet fortfarande inte vart jag ser hur många som har besökt min sida.. ? Någon snäll själ som vet och vill dela med sig? :)

Klockan är bara 17.00 och jag är hemma! Det är inget som hör till det vanliga. Klockan 18.00stiger jag av tåget i vanliga fall. Men det är ju bara att njuta av den här timmen jag får över att göra absolut ingenting! Ensam hemma är jag också så det är bara jag och musiken. Underbart!
Åkte bil hem med min arbetskompis som bor i närheten - var inte något roligt sällskap direkt, somna en liten sväng - kunde verkligen inte hålla ögonen öppna.
Men det är ren lyx.
Bilen borde jag låna oftare, så får J åka buss... ;)

Ska fortsätta leta och pilla en stund sen sticka iväg till träningen - idag är det ett medelpass som är inplanerat på Friskis & Svettis!
Efter träningen blir det kvällsmat och Desperate Housewives med tjejerna. Äntligen börjar det igen!

Men nu ska jag njuta av min ensamtid och bara vara.

/Alexandra

1 kommentar:

  1. Hej Alexandra!
    Du frågade var man kan se hur många som besöker sin blogg. Om du kikar in hos mig igen och klickar på min räknare till höger, så kommer du till en finfin sida där du kan skapa din egen räknare, sen får du mail som redovisar vilka det är!

    Ang PT, ja det är fantastiskt med PT, men som jag skrev det är alltid med skräckblandad förtjusning jag går dit, för jag vet (och har bett om det) att han bokstavligt talat kör skiten ur mig under en timme!

    SvaraRadera