tisdag 3 mars 2009

Omstart!

Det var dags att göra en förändring - jag var trött på blogg.se och deras urtråkiga design.
Jag är ju inte alls bra på att fixa och trixa med design osv. så jag valde detta alternativ istället - tycker om det stilrena och nu när jag har lokaliserat mig på menyer, inställningar och layouts så gillar jag det ännu mer!
Den gamla bloggen kan ni självklart läsa - http://alexandraaaa.blogg.se - den kommer ligga kvar!

Fick den här idén nu när jag satt på jobbet - så jag tog lunchrasten i akt för att uppdatera samt pilla med den! Motivationen är hög! Den är långt ifrån klar - men en bit på vägen är jag!

Ni kommer i alla fall få följa mig, Alexandra, min väg till välbefinnande och i slutändan förhoppningsvis 10 kg lättare. Min vardag med allt vad det innebär. Jobb, samboliv, kompisar, träning, mat, resor, inredning, shopping & hur det känns att ha halva sin familj på andra sidan jordklotet.

Nu ska jag pilla vidare - ni kan räkna med en uppdatering senare!

/Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar