tisdag 9 februari 2010

Lunchpromenad.

Jag kommer inte hinna iväg till gymmet idag, som jag igår en stund tänkte. J och jag ska fixa klart klädkammaren och jag ska slänga ihop lite köttfärssås - till resterande luncher i veckan - eller i alla fall två dagar.. :) Så att jag och två kompisar här på jobbet kom ut på en promenad upp till Chapmans Torg och köpte nötter vilket var riktigt skönt! Kinderna är alldeles rosiga nu också :)
Nu har jag nötter för mellanmålet i eftermiddag! Köpte naturella paranötter, cashew och valnötter.

Ska ta mig en kopp TÈ nu och jobba vidare!

Ha en härlig dag!

1 kommentar:

  1. Lunchpromenad.. Bra där! Många bäckar små..
    Tänk om du går 15 min varje dag. Då har du en extra lågintensiv långpromenad på 105 min på en vecka... kanon ju ;)
    Var försiktig med nötterna bara. De innehåller visserligen bra fett men mycket... känn efter hur de mättar innan du trycker i dig en påse... då kan de ge negativ effekt. De skall gärna kombineras med annat! Kör hårt alex!

    SvaraRadera