fredag 5 februari 2010

Jag tror jag äntligen är FRISK.

Åh va skönt att kunna skriva det. Att känna mig frisk. Härlig känsla. En känsla som egentligen inte är självklar på långa vägar - fick ett tråkigt besked idag från en nära vän... Ta inget förgivet!

Så nu myser vi in helgen med Let´s Dance och nyponsoppa - ja, vi hade INGENTING hemma och det måste ju ta slut, eller hur? Mitt projekt rensa frysen (inför nästa vecka...) har ju börjat denna veckan. Och idag fick det bli lövbiff med potatisgratäng - gjord på minimat (mjölken tog slut...) och en god sallad. Supergott. Och det bästa var nog att jag inte mådde illa efteråt. Härligt! Det är fredagslyx det.

Njut eran fredag.

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att du mår bättre till helgen!

    Kram

    SvaraRadera
  2. ksulle kolla på lets dance men det blev mest babbel om barn och förlossningar. herregud. har man inget bättre att prata om? tydligen inte! :P

    SvaraRadera