lördag 6 februari 2010

En liten paus i städandet.


Jag satte mig ner och andades två sekunder mellan allt rensande och städande. Vi städar så gott som det går i kaoset utav nedrivna tapeter. Har fått rensat ut och slängt massa papper och även gjort fint i våra köksskåp. Känns super skönt!

Idag på morgonen åkte vi iväg och fick beställt tapeter och köpt färg också. På vägen hem handlade vi mat och sen blev det rester (uppvärmt kött måste vara det äckligaste?) till lunch nu ska vi strax ta varsinn kopp kaffe/té och återfå lite energi och plocka det sista innan Frölunda-Färjestad (som jag förövrigt "hade" biljetter till - men tackade nej till då jag inte var helt kry igår och vi egentligen hade andra planer som blev inställda pga. mig.) börjar.

J tycker det är dags att fortsätta nu!

Later.

Ps. Vi var SÅ nära att köpa varsinn Semla idag - men icke. Stolt som en tupp är jag.... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar