onsdag 20 januari 2010

Tillbaka till verkligenheten!


Vi har haft det u n d e r b a r t ! SÅ skönt och så avslappnande. Vi har bara gjort det som fallit oss in. Solat, badat, snorklat, kört Koh Lanta runt på moppe, ätit, druckit, shoppat, spenderat på tok för mycket pengar, åkt longtail, åkt longtail i 1 meter höga vågor, ätit massvis med bananpannkaka, bränt oss, sovit, bott på 5-stjärnigt lyxhotell i Bangkok - listan kan göras lång och jag kan skriva i evigheter. Underbart har det varit och jag längtar redan efter nästa resa. Hoppas den inte ligger alltför långt fram i tiden!

Nu är vi i alla fall tillbaka i verkligheten. Man har inte riktigt hunnit smälta allt ännu och när folk frågar vad vi har gjort så svarar jag bara "vart ska jag börja?". Tidsåterställningen börjar sakta men säkert gå tillbaka till normalmode nu. Första två dagarna somnade vi sju och vaknade fyra. Inte en så lyckad kombo när man som vi ska upp tidigt och jobba. Hur mycket vi än längtar tillbaka till Thailand så är det rätt skönt med vardag när man väl börjar komma in i den igen.

Nu ska jag ta och sticka till Uddevalla på fartygsbesök. Vi hörs ikväll!

1 kommentar: