fredag 22 januari 2010

Huvudvärk och fredag!


Vaknade imorse och kände mig halvrisig - har jag iof gjort hela veckan. Men tog en dusch och så kändes det bättre. Men nu när jag har suttit fyra timmar på kontoret så känns det som att huvudet ska sprängas. 500 mg alvedon ska väl göra susen hoppas jag! :)

Fredag idag och veckan har verkligen försvunnit i ett nafs. Första veckan hemma i kylan har varit helt ok! Jobbet tar ju stor plats och jag har MASSA att ta igen - men det är roligt och jag jobbar bäst när jag har mycket att göra!
Helgen som kommer ska bli lugn! Jag fick tag på biljetter till Avatar 3D imorgon kväll så middag i stan och bio blir det sen myssöndag med Amanda och Josse (?) på söndag. På måndag börjar verkligheten igen - träning! Har bokat in mig på core. Och innan dess hade jag tänkt springa eller köra en stund på crosstrainern. Skönt att komma igång igen. Fast det kommer nog kännas tungt på måndag...

1 kommentar:

  1. Tyckte du Avatar var bra?! Såg den i måndags i 3D och blev heeelt såld! Tyckte den var jätte bra! :D

    SvaraRadera