onsdag 27 januari 2010

Berg och dalbana?

En sån dag har det varit. Den började på topp - men fick inte i mig frukost förrän tio (olika orsaker) och mitt blodsocker sjönk som en STEN och jag var pest och pina att vara runt. Lunch spenderades hos Sofia - en arbetskamrat som är mammaledig för tillfället - supergod mat och jättemysigt att träffa henne och lillan och humöret gick upp till min vanliga nivå - glad. :) Och nu är jag hemma igen så det kan inte bli bättre?

Onsdag - halva veckan kvar till helg - då får man inte lov att klaga heller!

Njut nu eran onsdag - så ska jag dra iväg till Sportlife. Hoppas på mindre folk den här gången!

Update: 30 minuter på bandet blev det. 20 minuter sprang jag och 10 minuter gick jag. Efteråt var jag helt slut. Har ju inte sett åt ett löpband på två månader. Men det behövdes det kände jag ju. Nu har jag ätit kvällsmat och ska strax hoppa in i duschen och sen kolla på I en annan del av Köping. Det finns ju inget som man blir så glad av som det... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar