torsdag 17 december 2009

En vecka. BARA en vecka!


Vaknade av att jag fick SMS inatt från min kompis (som jobbar på teknikmagasinet) att hon hade köpt en adapter (inför resan, såklart) till mig. Underbara! Hon som i detta nu är på väg ner till Skåne för att fira jul skickar upp denpå posten och en sak kan strykas från listan. Åh snälla - tack!

Det blev en snabbvisit på after worken igår. 19.00 lämnade jag Trägår´n för att åka hem till den goa soffan och starta upp den nya leksaken. Allt funka - förutom internet så idag har jag med min den lilla pärlan (som ryms i min väska!) för att våran snälla ITkille ska ta en titt på den! Hoppas det är ett enkelt fel som går att åtgärda på två röda.

Det är ISkallt ute. -6 står termometern på och det blåser storm, typ. Jag är GLAD att jag tog fram michellinjackan igår.

En vecka kvar till jul - är ni klara med alla era klappar?
7 dagar kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar