torsdag 17 december 2009

19.00 ska jag infinna mig på Stenungsbaden.


Efter en på tok för lång powernap (som jag som tur var vakna upp ur av mig själv...) har jag nu ätit två knäckemackor med STARK ost och juice (det enda som fanns hemma) ska snart sätta mig i den kalla kalla bilen och ta mig ut till Stenungsbaden för att kapa av några centimeter hår. Det ska bli SÅ skönt. Verkligen! Hade egentligen tänkt att färga det också - men det finns ingen anledning när det ändå kommer blekas lika fort så en ordentlig fixning får starta mitt nya 2010 när vi kommit hem!

Efter frisören ska jag till affären en sväng och handla det nödvändigaste om inte Joakim kan göra det förstås?

Annars blir det tidigt i säng - idag är jag helt slut. Kanske allt godis som man äter som finns ÖVERALLT?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar