onsdag 4 november 2009

Jag saknar min blogg.


Jag har skrivit dagbok några dagar som ett komplement - men det är ju inte alls samma sak.
Jag tycker om att skriva om mina dagar, mitt liv (som ibland känns helt otroligt tråkigt) men trots det så finns det en trogen skara som läser - och det är grymt bra sätt att uppdatera mamma, pappa och släktingar som jag inte träffar dagligen eller ens på veckobasis.
Så jag ska ge det en chans till och hoppas jag kan hitta lite inspiration och motivation!
J och jag har kommit igång med träningen (ordentligt!) minst 4 ggr per vecka är det nu! SKÖNT!
När han beställde hem proteinpulver (till sig själv - det går knappt ner i min mage...) häromdagen så slank även "Parträna med Paolo Roberto" med - har knappt hunnit öppna den, men ska allt ge det en chans! Har läst andra som har testat - och haft en grymt roligt stund ihop om inte annat! :) Nästan värt att filma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar