söndag 22 november 2009

Barnvakten som drog på fest.

Har haft en otroligt mysig och fartfylld helg. Inte en lugn stund!
Sen i fredags har jag och J bott hos mina kusiner. Farbror och faster har varit iväg på avtackning i Enköping och jag har "passat" kusinerna. Mest bara sett till att allt funkar hemma - mat på bordet, körning till träningar, matcher och kalas.
Samma helg hade J´s moster sin 45-årsfest. Så igår var det ut till Sibräcka som gällde! Jag som var chaufför tog det lugnt med vatten och alkoholfri cider men hade GRYMT skoj! Dansa massa! J´s pappa var INTE imponerad över mina dansskills haha :) men jag kan inte dansa den "gamla" pardansen! Mycket bättre sen när vi alla kom igång med vanlig hederlig dans.. :) Ni vet så som VI dansar! :) Men det var skoj ändå - och J´s pappa gjorde sitt bästa för att försöka föra mig som hellre vill föra.. :) Jag fick blandat drinkar till dom andra och träffade många jag känder - vad är oddsen? J kände typ inga och jag många.. :) haha världen är LITEN! Men skoj var det! Bordsplacering var det och denna gång skulle vi dra ett halvt kort ur en kortlek och para ihop sig med en kille - jag fick ruter 4:a och J den fulingen ser att ruter 4:a ligger uppåt i skålen och tar såklart det - så inget mingel för våran del för att leta bordsherre och dam.. :) skoj hade vi ändå vid vårat bord! God mat och en grym tårtbuffé gjorde ju inte saken bättre.
Men idag efter lunch på Burger King känner jag verkligen att jag ska äta nyttigt i veckan och dra till gymmet! Jag längtar nästan dit faktiskt - ska bli skönt att springa lite!

Just nu sitter vi kvar nere i Kyrkenorum - det är Wii och plugg som gäller - riktig myssöndag verkligen!
Det blir en lugn och mysig söndagkväll med Gossip Girl och tvätt - har typ inga rena kläder! Men sånt är det!

Nu ska jag förhöra kusinen på Afrika!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar