söndag 18 oktober 2009

Hej och välkommen - träningsvärk.

Jag kan knappt gå. Att gå på toa är som ett träningspass i sig - tvinga sig ner och sen upp är en annan story.

Dagen började med sovmorgon i alla fall. Frukost i sängen och Gossip Girl säsong 2. Vi jobbar snabbt här hemma - 2 säsonger på två dagar.
Klockan tre ska vi till Mormor och Morfar, J ska hjälpa till med deras telefon som krånglar och sen ska vi bli bjudna på middag. Gotta!
Det blir ingen BodyAttack idag. Om man inte kan resa sig från sängen utan att det gör riktigt ont är det nog ingen idé att försöka sig på att springa och hoppa.

Ha en grym söndag - imorgon börjar en ny vecka.
Ny vecka - nya möjligheter som det heter.

Jag fasar för hur min kropp kommer må imorgon för värken är väl värst dag två?

1 kommentar:

  1. Sorry att jag dissa men jag va så himla seg å sen så slutade ju inte pumoen förän 10 i 8 men nästa gång ejag med..=) combat imån??

    SvaraRadera