lördag 17 oktober 2009

Change of plans!



BodyPump. S-Core.
Jag kan knappt gå - nu. Tänk er då mig om två dagar.
Mina muskler bränner och gör ont.
Trots att jag knappt kunde gå nedför trappan på Sportlife för att benen skakade så mycket så bokade jag in mig nästa lördag också. Ska nog hoppa över Core? Äh - den får stå kvar än sålänge.
Bodyattack är ju bokat imorgon också. Kan jag inte resa mig ur sängen så är det nog läge att avboka.

Dagen som var planerad med en tur till stan blev ändrat. En härlig dag hemma sängliggandes gör susen för mig. Gossip Girl säsong 1 och hemlagad middag för en gång skull.
Behöver jag nämna att Frölunda spelar ikväll också? Kvällen är alltså räddad..... För J! För mig också - jag halvtittar och äter kex & ost.

Härliga härliga lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar