måndag 21 september 2009

Vi har en Frödinge Kladdkaka i frysen.

Jag börjar bli sugen.
-Ska vi inte äta upp kladdisen
-Nej.
-Men det är väl bättre att äta upp den?
-Men nej.
-Men ta med den till jobbet imorgon då så vi slipper den.
-Nej.

En stund senare blir J sugen.
-Ska vi ta en bit då?
-Lägg av.

Kladdkakan kommer ligga i frysen tills någon av oss ger sig.
Det kommer ta ett tag.
Nu tar jag mig en clementin.
Snart Anna Anka och Hollywoodfruar - bunkra upp med kudde och nära till mute knappen.

2 kommentarer:

  1. hahaha, du missuppfattade mig, klart din jacka var ett superfynd!!! Jag skrev ju "fynd o fynd", för att du frågade mig på bloggen Vart jag hade fyndat skorna jag köpte, därför svarade jag så, dom var ordinarie pris ;)
    Allt fint? ha en go vecka!! kram magda

    SvaraRadera
  2. Mmm den kladdkakan är så god!

    SvaraRadera