måndag 21 september 2009

-Ditt paket var nog det stora?


Expediten på posten efter jag har gett henne mitt kollinummer och legitimerat mig:
- Ja, men ditt paket var nog det stora?!
- Ja, stort är det nog. Svarar jag. (eftersom vi trots allt har beställt en del...)
Stort var förnamnet. Det vi fick var gigantiskt.
Jag skrattade hela vägen ut till bilen.

Vad det innehöll vet ni nog redan vid det här laget va? :)
Men jag kan ju bara säga att bilderna på hemsidan ljuger. Men det vet vi väl alla redan?
Allt får inte stanna. Skinnjackan åker tex. tillbaka. Trivdes inte alls med den... Tyvärr.

2 kommentarer:

  1. hihi, jasså?
    jag som Ä L S K A R min jacka. förvisso gillar jag min gamla ännu mer, men jag tycker ändå att den billiga från h&m är ett gott komplement.

    SvaraRadera
  2. herregud vad du handlar!
    Tips: spara lite mer och unna dig en riktigt fin (=dyr?) skinnjacka el ngt annat fint.
    /Lisa

    (tråkvuxen?)

    SvaraRadera