lördag 19 september 2009

Ställa klockan kan ju vara en bra grej?


Helvetesjävlaskit är ordern som väcker mig klockan ? . J springer runt i lägenheten och har panik. Jag har ingen aning om vad klockan var men han skulle vara på golfbanan klockan 6 eller 7 så jag antar att klockan var över det. Jag som är helt slut ligger och försöker få min sömn var nära ett utbrott. Jag skiter fullständigt i hans golf när jag sover.
Och vad som hör till saken är att han
ALDRIG ställer klockan. Han litar till 100% att han ska vakna. Helt galet. Det finns inte en enda människa som gör det och inte han heller det har vi sett bevis på om och om igen.
Men vi fortsätter detta experiment med inbyggd väckarklocka för det var inte sista gången han skippar klockan. Det lovar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar