lördag 19 september 2009

Det ringer på dörren.

Jag pillar lite med photoshop och helt plötsligt ringer det på dörren - en ilsken och lång ringning.
Jag som fortfarande ligger i nattlinnet drar på mig en tröja och går till dörren för att kolla vem det är (titthål) då ser jag en tretton (?) årig kille med hängande huvud och STOR väska på ryggen traska ut till trapphuset. Han ville sälja GT till mig och när han går där med sitt hängande huvud vill jag ingen annat än att springa efter honom och säga att jag köper alla hans tidningar. Men jag gör ingenting. Står kvar, tittar efter honom och går sen tillbaka in till sängen och lägger mig tillrätta med photoshop igen. Med en tanke i huvudet. Nästa lördag ska jag vara snabbare än honom!

1 kommentar:

  1. Han ringade nog på här också men varken jag eller Tommy orkade gå och öppna. Han kommer varje lördag vid 10 :)

    SvaraRadera