onsdag 16 september 2009

Det finns dagar man ska stanna i sängen!

Den här dagen känns ju evighetslång. Förmiddagarna brukar rusa iväg men inte idag.
Kan det vara mentalt för att vi idag har gått över till vintertid på jobbet och arbetar då en halvtimma mer? Eller är det bara dagsformen?
Jag tror på en blandning.
Riktigt seg dag med fett hår och tights är det i alla fall, jag hade ingen som helst lust att piffa till mig imorse.

Ikväll ska det dock bli mysigt med en middag med J och mina syskon! Färsk lax med tillbehör - kan ju inte slå fel! MUMMA!

Nu ska jag surfa vidare och sen jobba på fram till 16.45..... istället för 16.15.... Segsegaresegast!

1 kommentar:

  1. Ja onsdagar är absolut värst.... Tommy skulle streama den från datorn så jag vet inte vilken kanal matchen går på.... Hur e det med dej då, tillfrisknar du? Kram

    SvaraRadera