söndag 5 juli 2009

Sol, bad, grillning och The Proposal.



Såååå - då var vi tillbaka på fastlandet.
Fredagskvällen var mys hos Sara - grillning och förfest för de andra som skulle ut. Mycket gott och många goa skratt!
Åkte till Baden för att gå in på Bryggan - dock var stället abonnerat och gå in på baden för en halvtimme kändes inte värt - så jag satte mig i bilen och drog ut till Tjörn där jag och J sov. Åkte en sväng förbi Skärhamn också för att träffa Sofie som inte hade sin bästa kväll.... :/ Men det löste sig allt! Fyllan är känslosam... ;)
På lördagen gick vi upp TIDIGT! Åkte ut med båten till en holme utanför Tjörn och sen låg vi där och gottade oss hela dagen. J åkte wakeboard och vi fiskade krabbor med småtjejerna och grillade korv och hade det allmänt mysigt! Jag har blivit riktigt brun för att vara jag! :) Härligt!
När vi kom hem var vi alla helt slut - det blev grillmys med HELA familjen B. God mat och bara allmänt mysigt. Tjejerna stannade kvar och sov över så det blev lite Uno spelande och mys innan sovdags!
Idag lyser solen med sin frånvaro - skönt! Jag vet - tabu, men och? Jag är nöjd att slippa svettas en natt till. Solen står ju på våra fönster hela kvällen... Så det här är underbart.
Både jag och J är sega så det blir bara slappdag och sen bio ikväll, the proposal. Ska vara bra sägs det! :)
Imorgon är det jobb för mig som gäller - 5 timmar smygstart. Jag saknar jobbet och det ska bli riktigt roligt att träffa alla igen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar