tisdag 7 juli 2009

Back on track?

Sen igår har jag ju varit tillbaka på jobbet - visserligen bara 5 timmar igår och detsamma idag.
Det har gått ok - har haft lite känningar i kroppen men ändå så känns det bra. Man sitter lite på helspänn så varenda känselspröt i kroppen är ju på sin vakt - oj, kändes det något där? har jag lite ont i huvet? Jag är rädd att yrseln skall komma tillbaka... Men jag försöker att koppla av och försöka komma in i jobbet igen. Visserligen känns det som att jag aldrig har varit borta, men trots det är det många ordrar som har passerat utan att jag ha en aning om vad som händer.

Igår var det kalas för lillebror och idag för kusinen - samma år, 9 dagar emellan! Grattis! :)
Ska fortsätta jobba nu - snart lunch och sen klockan 14.00 checkar jag ut för denna vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar