onsdag 22 juli 2009

Peppad till max!

- 10 kg på fem månader, det borde väl gå? Eller ska vi säga - 5 kg för att hålla det realistiskt?
I vilket fall som helst så har det krypit på för många kilon nu när jag har undvikit gymmet under sommarmånaderna men så fort penicillinet är slut (en vecka sisådär) så tänker jag bli deras stamgäst.
Simple as that? Ge mig några veckor så får vi se om det kommer någrat undanflykter för att få äta godis och slippa gymmet?!

Vänta ni bara. Jag börjar idag - med dom små ändringarna. Så som en sockeravvänjning på några veckor.

Nu kör vi!

Notera att jag åt en kebabsallad till lunch - inte så konstigt att peppningen kom efter en alldeles mätt och svullen mage? Men den håller i sig.

1 kommentar:

  1. Förlåt om jag är tråkig men varför vänta tills penicillinet är slut? /Lisa

    SvaraRadera