onsdag 22 juli 2009

Kebabsallad.


Bild lånad från http://www.thailandair.se/

Mätt och belåten sitter jag på kontoren efter en promenad i regnet efter lunchen. Snabbt åt vi också såg jag på klockan när jag kom tillbaka - så lite surfing hinns med innan det blir jobb en timma till och sen hem.
J har tydligen kirrat middag hemma - så idag blir det myskväll. Ska upp tidigt imorgon för att gå på avspänningskursen (som jag missade förra veckan....). Louice ringde också imorse för att höra om jag ville hänga med henne och lillkillen på Circus ikväll - men 300 kr är inget jag bara hostar fram just idag. På fredag däremot - efter allt är betalt och sparat så kanske jag har det över... ;) Ingen fetis lön denna månaden, som förväntat, men ändå inte så dåligt som jag trodde det skulle bli. Skönt att spara också - älskar att spara när jag har något att spara till och se framemot!
Åh! Jag längtarlängtarlängtar. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar