tisdag 28 juli 2009

Det pågår lite planering..


Jag har fått grönt från jobbet med semestern. Underbart!
Det enda som ska göras nu är att betala - det ska vi göra imorgon. Sen blir det bokning av första nätterna på Koh Lanta och sista i Bangkok. Och även inrikesflygningen med Air Asia fram och tillbaka till Krabi. Jag älskar tanken på att ha något att se framemot. Fem månader sen är vi redan halvvägs till Thailand.
Men vi kan börja med sommarsemester :) Två veckor att se framemot med Liseberg, Universeum (igen, med J´s syskonbarn), ev. SPA, träna och sen bara vara. Känns som jag har glömt något - men antar att jag har gjort min läxa dvs. skrivit ner det i almanackan och glömt bort det. Bra Alexandra!

Ska skicka några förfrågningar på hotell på Koh Lanta nu och gå och lägga mig tidigt sen - senast klockan tio ska jag sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar