torsdag 18 juni 2009

Today!



Halv 7 var jag uppe med tuppen och körde J till jobbet. Jag vägrade vara billös en dag till.
Och tur var väl det - himlen har öppnat sig och bara tanken på att gå ut nu är inte så lockande - då utan bil hade jag vägrat röra mig ut. Sådetså.
Har slappat i sängen med St-tidningen, ätit frukost samtidigt som jag läst igenom lite favoritbloggar och nu slappar jag med Top Model och väntar på att maten ska smältas och jag kan åka iväg till gymmet.
Tänkte mig 40 minuter på bandet idag. Sen ska jag äntligen komma mig ut till Skärhamn och äta lunch! Jag har varit en kass kompis i veckan som har lovat att komma ut och äta lunch hos Louice - men inte har kunnat då jag har varit billös.
Men med Lasagne och Wallenbergare från havet på menyn så drar jag mig ut dit. Tänkte mig även en sväng på akvarellmuséet och Elsa Beskow utställningen! Mysigt att bara strosa!

Imorgon kommer mamma och lillebror hem! :)
Ska fixa lite inför det också - det är ju trots allt midsommar!

Stackars pappa bara som måste vara kvar i några veckor till... :(

Ne nu ska jag slappa ett tag till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar