fredag 19 juni 2009

Midsommar!



Jag spenderade natten i Thailand. Med Sara och min familj?
Himla härlig dröm kan jag säga! Vaknade upp och ser ut genom fönstret - moln, moln och moln. Trist! Hoppas det spricker upp till ikväll!
Har precis bakat tårta till ikväll - Mazarintårta har jag gett mig på, smeten smakade inge vidare men det blir kanske bättre när den har stått inne. Har även fixat jordgubbarna som ska ligga på som ett stort berg! Mumma!
Handlade allt ifrån Sill och Potatis till kyckling och grönsaker igår som jag ska göra till grillspett! Kycklingen ligger i marinad och det är inte mycket som behöver göras senare!
Var även förbi en sväng och titta på min mosters lilla tillskott i familjen - Allan - en Dansk/Svensk gårdshund.
Det var mig en liten charmknutte kan jag lova! Supersöt! :)

Inte denna - men såhär ser rasen ut!

Hoppas ni får en trevlig midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar