tisdag 16 juni 2009

Sjukskriven.

22 år och nära bristningsgränsen. Stresssymptom som doktorn uttryckte det - och alldeles för många av dom. Yrsel, minnesstörning, oro, huvudvärk osv.
Tre veckor för att återhämta mig.
Promenera, gå på avslappningskurser, prata med kurator och göra sådant jag mår bra av.
Försöka släppa garden och kontrollen. Försöka att inte "bry mig för mycket".
Och framförallt - sluta oroa mig för saker jag ändå inte kan kontrollera.

Jag ska framförallt ta tag i mig själv och jag ska verkligen bli mig själv igen.
De senaste sex månaderna har jag inte varit mig själv - inte fullt ut.
Tyvärr har jag låtit det gå såhär långt. Men så ska jag inte tänka utan nu ska jag ta detta som ett steg i rätt riktning och göra något bra av det!

Ska börja med att åka och träna med en av de bästa tjejerna som finns - Sara och ikväll umgås med resten av gänget, som jag nästan stötte bort i min värsta period, med en Desperate Housewives kväll.

1 kommentar:

  1. hoppas du mår bättre!! inte helt ok med stress och jobbigt, många varma bad tycker jag! bada lita granna ja.
    puss inessa

    SvaraRadera