onsdag 17 juni 2009

Min dag.


Såhär såg jag ut när jag klev utanför dörren!

Man ser dåligt - men mitt fynd från Cubus 79 kr.
Ursäkta håret som står på ända - men har nästan precis vaknat! ;)


Med klockan ställd på sju - snoosade jag till kvart över - duschade i lugn och ro, åt frukost och gjorde mig iordning. Bussen mot torget gick klockan 8. Efter mitt möte med avslappning (som för övrigt kändes otroligt skönt!) gick jag för att titta in på nya Coop - jag ska allt gå dit nästa gång jag ska handla! Superfräscht!

Mötte mormor och mofar där också - vi gick tillbaka in, åt lite tårta och dom handlade fika. Sprang in en snabbis och hälsade på Sara - ett fynd för 79 kr gjorde jag också!
Åkte hem till dem och åt då såklart! Satt å tjöta en stund och sen körde mormor hem mig i samma sväng som hon skulle hem och klippa gräset hos mamma och pappa!
Sen dess har jag legat och sovit på soffan - och nu sitter jag här.
Tänkte sätta på en kopp thé, ta med mig min bok och sätta mig på balkongen i solen.
När J kommer hem blir det middag och jag ska allt dra med mig honom ut på en promenad!

Ha en härlig onsdagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar