tisdag 26 maj 2009

Krav Bananer och Penicillin.

Låter väl som en härlig blandning? Tycker inte jag heller - men apotekarstudenten (kille & 25 bast) berättade snällt att om jag äter i samband med tabletten får jag inte "problem med magen" på mitt språk betyder det "ränneskita". Tack för tipset - jag noterade det dock och tog fasta på det. Vem vill sitta på toa när alla mina tjejer kommer hit?
Idag är vi extra många - Mickan har kommit hem!! :) Tjejen har spelat fotboll på Cypern nästan ett år - ska bli så roligt att träffa henne! :) Amanda kommer också - hela vägen från Kungälv! Hon kommer dock redan snu (snart/nu) - vi ska handla fika - och ev. plocka rabarber för att slänga ihop en paj kanske? Mammas land är tydligen överfullt enligt tillförlitliga källor.

Jag har sagt det förrut men det är värt att sägas igen - jag ÄLSKAR tisdagarna!
Det är en grym tradition som inte får rinna ut i sanden - vi har en bestämd dag som vi samlas och kollar DHW. Super!

Ska plocka klart här hemma innan Amanda kommer och vi ska dra till ICA.

3 kommentarer:

  1. Hej! Vi har köpt det mesta i möbelväg, har säng och utemöbler kvar typ!! Men Stenungsund ligger ju på hyfsat pendelavstånd till GBG... Kram Cissi

    SvaraRadera
  2. ååh vad mysigt!! Och ibland måste man få unna sig lite gottis, annars är livet inge roligt ju ;) hihi. Och jag kan inte tänka mig att du är någon tungviktare som behövver gå ner tio kg. nono

    kram

    SvaraRadera
  3. Röda sten är jävligt nice! jag får skriva det i förväg nästa gång så man kan komma förbi och heja! Kankse ta en bloggkaffe ute i solen på någon bänk! kram / Desiree
    http://tromigellerej.webblogg.se/gladajag/

    SvaraRadera