onsdag 27 maj 2009

Fiskpinnar!

Hur ska jag kunna leva på ett visst antal kalorier per dag när jag ÄLSKAR mat?
Nej det får bannemej bli något annat för min del - träningen måste komma igång med mig snarast. Ja ni läste rätt. Inte jag som ska komma igång - den ska bara suga tag i mig och verkligen tvinga mig till gymmet, så får det bli! När jag tränar så äter jag bra också. Amanda ska överföra sitt träningskort till mig så det blir super bra det här. J ska också skaffa kort sen har jag S&S där som kan peppa dit mig! Lovely!

"Everybody got someone that they never
forgett to turn the road with no regret
a long gone love that nerver lost it's shine
Everybody got that one that wonts fade away
thats keeps on taking you back to those days
a memory that wont be left behind
and you are mine"

- Calaisa

Ikväll blir det, till mångas stora förvåning, FOTBOLL på TV´n här hemma. Så är det när Barcelona - Man. United möts i final! :)

Mamma ringde förrut: "Skulle bara säga hej då, för vi åker till Bangkok om två timmar", jag skriver som syster - jag vill verkligen inte åka till bangkok istället för att sitta hemma i blåst och 10 grader. Icke.... Nog. Kan nog tänka mig att byta ut nedan mot en dos av Thailand i några veckor.. Kan nog tänka mig det.

Nu har J hittat Pippi Långstrump på TV4 Film, lite flashbacks tills man var, vad? 6 år? :)

/Alexandra

1 kommentar: