tisdag 12 maj 2009

Jag lyckades haffa!

Köpte en "jacka" på H&M i helgen har provat den förut men då hängt tillbaka den - denna gången när jag ville ha den så fanns den bara i grått. Sov på saken och slog till dagen efter då det är roligt med något annat än svart.
Men igår gick jag in på H&M´s hemsida för att kika om de hade den och där fanns den i svart & rosa. Jag klickade hem båda - och idag var dom slutsålda. Flyt! Får se sen om jag behåller båda. Tveksamt!



Köpte även en blus i orange (mer färg) och en svart tunika!
Kommer nästa vecka om inte på fredag! :)
/Alexandra

3 kommentarer:

  1. Hihi gulle!

    Åhh den va ju super fin, älskar färg. fast jag köper de sällan, enbart på skor. och på den fronten har det också varit rätt svart sista tiden.. hm..

    SvaraRadera
  2. Så nu har du alltså 3 jackor!!! Men kanske inte rosa.....

    SvaraRadera
  3. Om du inte ska ha den rosa så köper jag den gärna av dig. :))))

    SvaraRadera