onsdag 13 maj 2009

Ibland ska man ha turen med sig....

Hostan vägrar ge med sig.
Är för frisk för att vara hemma men för sjuk för att vara på jobbet känns det som.
Dagen har trots allt gått undan - trädshopping på lunchen, långmöte hela eftermiddagen och jag kunde ha gjort en grymt stor tabbe - men lyckades rädda mig i sista sekunderna. Jag måste göra saker lugnare och verkligen göra det ordentligt! Dags att fatta det. Nästa gång kan jag inte rädda mig som idag.

Kvällen har varit grymt mysig - Camilla, min barndomskompis har varit här, vi har fikat goda frallor i solen på balkongen - lovely!
Saknar bara utemöbler nu men det jobbar J med i detta nu.
Det enda som inte var så mysigt var räkskalen som ligger ute på balkongen som ingen av oss orkar ta tag i och slänga.... ;) Men JA vi ska ta dom!
Syrran skröt även om hur mycket rabarber dom har så jag tänkte kika förbi där en dag och ta en eller två eller tio... ;) Paj & kräm - here we go!

Tittar i skrivande stund på Cribs som hälsar på hos 50 Cent - killen skiter pengar. Så enkelt är det. HUR ska han annars ha råd med en kristallkrona för 80000 DOLLAR. Sjukt.
Men det kommer alltid finns folk med pengar - jag tycker bara dom kan dela med sig lite.. ;)

Nu ska jag slappa i soffan och vänta på J - kanske plocka ur diskmaskinen också? Äh - det får vänta tills imorgon!

/Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar