söndag 10 maj 2009

Jag är tjejen med öronpropparna!

Och jag är en stolt användare!
Igår när musiken kom igång sattes dom in fort. Och vad skönt det är att gå och lägga sig och slippa tjutet i öronen - hörseln är något jag ska ha hela mitt liv.
Så nu är det jag som ska ta hand om mina öron!

Gårdagen var massa rolig! Roligt att träffa alla människor, god mat och grym musik!
Ne överlag var det en riktigt lyckad kväll!

Nu ska vi ha storstädning - ikväll får vi finbesök av tjörnborna! :)

/Alexandra

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att se att man inte är ensam som är rädd om hörsel och har insett att man bara har ett par öron att ta väl hand om. Så skönt att kunna plugga in öronproppar när ljudnivån runt omkring inte känns behaglig. Oftast så använder jag öronproppar på konserter, gym, bio, uteställen och när jag sover. Har alltid ett par med mig. Sitter oftast med öronpropparna djupt instoppade i öronen när jag pluggar på bibliotek och andra platser med störande ljud. Så skönt att kunna stänga ute dem

    SvaraRadera