tisdag 7 april 2009

Bara en liten snabbis...

Har varit iväg hela dagen!
Fishmarket började vi med (tänk er Nösnäs stora gympahall med lågt i tak och fullt med fiskstånd och indier som skriker och glor - plus att det luktar SKIT!), sen åkt vi en sväng nere i hamnen och kikade på fiskebåtarna samt några småaffärer (som Ullared i Abu Dhabi - som Joakim utryckte det.. :). Nästan bredvid detta låg en grönsaksmarknad - huuur fin frukt och grönsaker som helst - inget handlat dock för vi åkte iväg för att shoppa! Två väskor och en sjal blev dagens skörd - inte så pjåkigt! :) Fikade på Starbucks och iväg till stranden! Underbar dag - fläktade och det gick lite vågor. Men fråga mig inte om någon bränna, för det existerar inte på min kropp någon gång... Blir så trött! Joakim är bra solbränd och BRUN som han alltid blir. Livet är orättvist!
Nu sitter vi alla och väntar på att pappa ska bli klar så vi kan åka iväg och äta - är superhungrig, sen blir det nog mer shopping i Marina Mall, behöver verkligen ett par nya skor! Har 2 par som jag hade med mig ner som jag kan slänga nu...

Ha det bra!

/Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar