måndag 23 mars 2009

Vilken start på veckan...

På vagnen på G till jobbet börjar synen försvinna (flimmer) och migränen kommer krypande.
Tacka gudarna för att jag hade Eeze i väskan - utan vatten svalde jag dessa och jag tror att de hjälpte något.
På jobbet kom huvudvärken som förväntat - när jag inte längre såg bokstäverna på skärmen gick jag upp och la mig i våra övernattningsrum, en timmas vila blev det och vaknade som en ny människa. Tur det annars hade jag åkt hem. Men det blev istället en bra dag!
Det kändes som att jag hade varit borta en vecka, inte en dag. Men det är så jag vill ha det, mycket att göra vill säga.

Men tyvärr så blev det ingen träning idag... Migränen satte sina spår och jag känner av det till och från, ni som har haft migrän vet vad jag talar om.

Nu blir det match istället - tredje matchen HV71-Frölunda. Spännande!

/Alexandra

1 kommentar:

  1. Huva! stackare! hoppas migränen gick över och att du inte behövde ha den hängande över dig hela dagen! Kram Desiree

    http://tromigellerej.webblogg.se/gladajag/

    SvaraRadera