söndag 22 mars 2009

En helg i Skåne.

Shopping, mys, lek, god mat, TP & promenader = en mysig helg med släkten i Skåne! :)
Det var väldigt roligt att träffa alla - inte varje dag tyvärr. TACK!
Men "borta bra men hemma bäst" - alltid skönt att komma hem, speciellt när lägenheten är nystädad. Jag har inte sovit så bra i helgen så det ska bli otroligt skönt att sova i min egna säng inatt! :)

Det blev en del shoppat i lördags - både reaplagg och nyinkommet! :)
Jag har ju ingen kamera som sagt, men mormor har massa kort som kommer så fort hon har lagt in dom på datorn!
Maten har gått sådär och träningen ännu sämre - jag lär stå på samma vikt som när jag började imorgon. Äh, kladdisen idag var nog inte värt det, men oj vad god den var.

Morgondagen bjuder i alla fall på jobb och träning. Jag har verkligen längtat efter träningen och det har bara gått 3 dagar.. Well - det är ett bra tecken va?
Ska göra mig klar - packa upp och lägga mig i sängen, kommer somna lika fort jag lägger huvudet på kudden!

/Alexandra

1 kommentar: