torsdag 26 mars 2009

Torsdag.

Fredag imorgon. Helgen är fullspäckad med högskoleprov (J), handla, laga mat, kalas och middag hos Farmor som fyller 65 men imorgon blir det bara lugnt.

Har varit på mitt första möte med att lägga upp min kost - det är otroligt peppande och motiverande - nästa vecka får jag min "bibel". Får återkomma då när jag vet mer.
Men det är ju +/- det handlar om, detta blir en mer personlig kostanalys utefter min vikt, längd osv.
Men som sagt jag återkommer...

Pilatesen idag var jobbig. Fortfarande riktigt rolig och skönt men mycket jobbigare - vi har verkligen börjat göra tyngre och mer intensiva övningar. Skönt när man märker att kroppen blir starkare och det är häftigt att se hur andningen påverkar rörelserna. Hoppas det blir mer kurser till hösten!

Nu har tiden passerat min sovklocka med alldeles för många minuter.

Godnatt mina vänner.

/Alexandra

4 kommentarer:

  1. Oj hjälp! Ska du göra högskoleprovet!? duktig du är!

    SvaraRadera
  2. Jag ska vara med Engla.. inte göra så mkt tror jag. Mina planer gick lite i stöpet, men men :) jag är glad iaf!
    Hoppas han klara det då!! Eller ja, kalar de bra :)
    kramar

    SvaraRadera
  3. Nawe, gullig du är! Ibland är det tufft, men jag har ju lite hjälp hemifrån också. och det är kalas bra!!
    stor kram till dig!!

    SvaraRadera
  4. står massa himla privata grejer.. så det är tyvärr bara ca 10 av mina närmaste vänner som läser den lösenordsskyddade.

    :)

    SvaraRadera