lördag 28 mars 2009

2,7 kg lakrits.

Mamma och Pappa nu får ni bannemig äta - kassörskan kollade snett på mig, jag var tvungen att "ursäkta" mig. Knökad godispåse - salt och sött. Blir nog bra.
Mammas "att-ta-med" lista är nästan avklarad.

Bild från www.candyking.com

Har fått städat, handlat och äntligen fått i mig min frukost bestående av en kexchoklad - sådär bra. Men om en timma kommer J hem, paus i högskoleprovet så då tänkte jag att vi ska fika.
Har även varit en underbar flickvän idag som sprang förbi systemet och köpte J´s favoritöl inför matchen ikväll. Han lär ju vara helt slut.

Köpte även färsk lax, har varit sugen på det så länge, så idag blir det lax i ugnen med potatis till hjärtat och ris till mig med romsås. Mmmm... :)
Ska försöka få tag på sista avsnittet av Gossip Girl nu.

Ha en underbar lördag!

/Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar