fredag 6 mars 2009

Fusklunch..

Hade absolut ingenting att äta hemma - eller där ljög jag, jag har mat i frysen, men inget som lockade mina smaklökar. Jag orkade heller inte laga något igår efter Pilatesen - så idag blev det hämtmat - kycklinggryta med jasminris, (lite) sallad + två små brödbitar, bra GI har jag hört. NOT! Whatever - ska ändå ut senare och äta Tapas, funkar inte riktigt att vara stenhård då.. Så kan lika gärna sabba hela dagen och sen ta igen det till helgen med nyttig mat och träning!
Sitter och lyssnar på musik för att fördriva rasten, man får passa på medan alla andra är på lunch, alla är inte lika förtjusta i musik när dom jobbar... Själv hade jag gärna haft en radio här hela dagen! Musik är något som man inte kan leva utan. Sådetså!

Idag kommer äntligen Jannike hem från Fillippinerna - åh, jag längtar efter att få höra allt och se alla bilder!
Längtar själv efter vår resa - pappa har redan börjat räkna ner märkte jag när jag fick mail från honom imorse! Sötpappa! Vi längtar, längtar, längtar! Sol, bad, mamma, pappa & Oscar, Dubai och massa massa mer. Åh!

Men innan dess är annat planerat - som till exempel en roadtrip till Skånelandet och till min moster + fam. med mormor och morfar. Verkligen myshelg!
Ska även förhoppningsvis få se lilla Meja (J´s systerdotter) som äntligen är hemma från sjukhuset (prematurbarn - 2 mån). Ska bli mys!

Uppdatering imorgon - kameran lyser ännu med sin frånvaro så bilder kan jag inte lova, om det inte händer underverk med min mobilkamera och det mot all förmodan blir bra bilder... ;)

Ha en bra fredagkväll!

/Alexandra

1 kommentar:

  1. Hej! Klicka under mitt räkneverk där det står räknare och skapa ett konto och följ instruktionerna. i slutet kommer det en lång radda med olika tecken och symboler som du kopierar och klistrar in i en gadget... Är super dålig på att förklara här, jag fick själv hjälp!!! Kramar Cissi

    SvaraRadera